23.10.17

Guuuuu vad det inte händer nånting här!
Varken här på bloggen eller i mitt liv?! Men på onsdag får man lön och då kanske man faktiskt kan börja leva lite mer igen. Ska fira lönen med att träffa Elin på torsdag och köra lite AW, det ska bli roligt. Borde kanske boka in nånting kul till helgen också, skulle vilja gå på fest, kanske till och med gå ut och dansa lite. Nu har jag ju nämligen haft två väldigt lugna helger här. Förra helgen var jag kvar i Stockholm och jag o Daniel tänkte väldigt mycket att vi skulle göra något men det gjorde vi självklart inte.. Eller jo, vi var på dog food och käkade fantastiskt god korv till lunch. Sen var vi bara hemma och mös resten av helgen. Den helgen som precis har varit nu spenderade jag i Västervik med hela familjen Engström, Daniel var på något varmare breddgrader nere i Barcelona.

Snart är det november och det tror jag blir en bra månad. Ska både få besök av Jullan en helg och av Amanda och Issa en annan, då ska vi gå på Danny igen! :D Sen ska Jakob ha fest och jag ska på kurs på jobbet. Ja men det händer en del faktiskt. Får se oktober som en återhämtningsmånad... (/"jag-var-borta-från-jobbet-halva-augusti-och-fick-bara-en-halv-lön-månad").





Väldigt mysigt att få vakna såhär.



Har faktiskt haft några fina höstdagar.


Den här annonsen har dykt upp på instagram och facebook den senaste tiden.. Lite roligt ändå att få vara med på bilden :)


En sån skönhet... :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar