17.8.16

17 augusti

Vi hade tänkt oss att gå o se på sommarens sista allsång på skansen igår men vi var trötta och hungriga så det blev lite chark och det röda vinet vi fick med oss hem från Lissabon istället. Det var mysigt och precis vad min energi räckte till.

Idag åkte Daniel iväg tidigt till jobbet och jag tog det lite lugnt här hemma innan jag gick iväg till gymmet. Här är det lite längre än de 200 meter jag har till gymmet hemma i Malmö så det blev en rask promenad på ca 30 minuter dit och sen 30 minuter hem efteråt.
Jag kände inte för att köra ett pulshöjande pass idag direkt så därav blev det inget cirkelpass utan ett renodlat styrkepass för ben fokus rumpa.

Squats stående på knäna i Smith-maskin 4x20 med 50 kg.
Bäckenlyft i smith 4x12 60 kg (med 3 sek knip på toppen)
+ ett sista set med 30 kg till failure
Benpress 80 kg x10
                90 kg x10
                100 kg x10
                110 kg x10
                120 kg x10
Superset 4x10:
Raka marklyft 55kg 
Sumo squats 20 kg
Superset 3x12:
Abductor 60 kg
Adductor 40 kg
Tog 1 timme o 15 minuter ungefär.

Daniel sa att han ville träna efter jobbet idag så vi får se om det blir ett till pass. Jag hoppas det, har ju inte jättemycket o göra här...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar