13.8.16

Mitt psyke är inte världsbäst på att säga till när jag behöver vila, min kropp däremot, den har ingenting emot att protestera. Jobbat ganska mycket nu, bara extrapass vilket är jättebra förstås för studentkassan men har utöver jobbet haft mycket att tänka på och träningen prioriteras inte bort i första hand. Saker som sömn och avslappning däremot, de ryker. Igår var jag och Daniel på inflyttningsfest hos Karlsson och Ebba, jättetrevlig kväll där de bjöd på falafel och tillfriskningar. Det blev sent och idag har jag jobbat igen.
Lagom till att jag kom hem efter jobbet säger min mage åt mig att det är dags att vila, hoppade att åka med Daniel upp till Stockholm nu och tar en dag för mig själv imorgon. Så får det bli tåget upp på måndag.

Vila var det ja, hej!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar