21.8.16

Helgen

Igår blev det ingen träning, blev lite för mkt vin för det i fredags och jag vill ta vara på tiden med Daniel och bara umgås. I fredags var vi som sagt på Gröna Lund, gick House of Nightmares och åkte faktiskt Eclipse. Slänggungan högt högt högt upp i luften.
Jakob kom och gjorde oss sällskap också så Daniel fick åka några av de värre attraktionerna som jag inte vågade. Efteråt gick vi hem till Jakob och köpte med oss pizza på vägen.
Så sen igår tog vi det lugnt hemma, gav oss iväg på lite ärenden och spenderade ett par timmar på eftermiddagen med att måla i Daniels lägenhet. Blev en lång promenad på kvällen och efter det var jag så otroligt trött, åt en sen middag och sen la jag mig under täcket med massa kläder på och låg ändå och frös. Somnade ganska snabbt och blev en god natts välbehövlig(!) sömn.

Idag har jag känt mig fortsatt energilös, brukar för det mesta känna att ett träningspass är vad jag behöver för att bli pigg igen när det blir så men idag fick jag verkligen tvinga mig själv att gå dit. I och med energilösheten blev det också ett ganska oinspirerat pass med lätta vikter som jag lyckades ta mig igenom.

Front squat 30 kg 4x10
Push press 30 kg 4x10
Sumo deadlift high pull 30 kg 4x10
Clean 30 kg 4x10
Handstående 3x till failure
Tog en 45 minuter ungefär.

Sen åkte Daniel och jag till Flippin Burgers och åt magiskt gott! Nu ska vi bädda ner oss och se på film :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar