4.9.16

Första skolveckan

Idag har jag sovit från och till hela dagen än så länge och meningen "det är okej att göra ingenting" har verkligen gått på repeat i mitt huvud. Har varit en väldigt intensiv vecka med skolstart där vi håller ett högt tempo min skrivarkompis Isabelle och jag. Allt för att vi ska få vara lite lediga vår första vecka i Marbella. Åker om 2 veckor imorgon!!!

Sen har vi ju dessutom haft nollning som också är ganska intensiv. Första veckan avslutades med Fångarna på HSC, som ju är precis som det låter som Fångarna på fortet (som jag förövrigt precis tittade på på tv4 play, dvs inte bara för att det var på TV). Vi hade jättekul i mitt lag Framtiden även fast det blev en fjärde plats, vi kommer igen nästa vecka! :)

Sen igår jobbade jag 10-19 och åkte direkt till gymmet. Så det är faktiskt okej att ta en väldigt lugn dag idag! Jag försöker få undan lite här så vi ska kunna bo här Eric och jag. Det är trångt kan man säga med kläder och saker överallt, har fått vara ensam i helgen men ikväll kommer lillebror tillbaka. Är ändå mysigt o ha honom här på 35 kvadrat.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar