1.9.16

Måndagens träning:
Var supertrött och lite deppig men gick ändå till gymmet och tur var ju det! Mådde mycket bättre när jag gick därifrån :) Kände mig inte inspirerad att köra någon wod så det blev ett renodlat styrkepass för benen istället, det brukar gå när det känns lite sådär.

Kabelsquat 3x15 30 kg
Superset 3 varv:
Kabelgång 45 kg till failure
Kabelkickback 16 kg 10+10
Frontsquats med backsquats som dropset: 50 kg 3 set. Minns inte hur många reps men typ 6 FS kanske.
Bulgarian split squat 33 kg 3x10+10
Superset 4 varv:
Straight leg deadlift x10 50 kg
Hip thrusters x10 70 kg

Typ halvvägs genom passet började jag känna mig ordentligt taggad så det blev ändå ett bra pass fast att jag gick dit med en kass inställning och tänkte att nånting är bättre än ingenting. Visserligen sant men ännu bättre när det känns bra.

Tisdagens träning:

4 varv:
5 strikta pullups med gummiband 
10 push press 28 kg
5 strikta pullups med gummiband 
10 front squat 28 kg
5 strikta pullups med gummiband 
10 thrusters 28 kg
Tog ca 30 minuter.
På något vänster hade jag mycket energi kvar efter det så jag körde lite extra ryggövningar som jag har glömt nu. 


Onsdag blev ofrivillig vilodag då nollningen drog ut på tiden.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar