14.9.16

Fortfarande sjuker... Alltså det är SÅ tråkigt! Var egentligen utgång planerat idag med nollningen men jag fick stå över igen, har hört att man måste vila för o bli frisk... Inte för att det har haft någon verkan än så länge. Iof var jag ju en sväng i skolan idag och satt på bibblan igår också o skrev så jag vilar väl inte till 100% men vem har tid med det?

Idag övade jag o Issa på de tester vi ska utföra på patienterna nere i Spanien. Vår handledare var med en stund och gav oss råd. Det känns bra men väldigt nervöst att faktiskt göra dem på riktigt sen med patienterna. Imorgon ska jag på skyddsombuds-workshop med Tatiana, träffa Johanna och sen kommer Daniel sent på kvällen. Längtar tills dess :)


Här satt jag och diggade med till Africa med Toto igår på Viktors även fast det inte hörs i videon (Kommer alltid få mig att tänka på min fantastiska 25-års fest). Jag och Jullan var där och tog en AW. Känns lite konstigt att säga hejdå till sina bästa vänner såhär men 2 månader är ändå den längsta perioden jag varit ifrån henne sen vi har bott i samma stad (igen) tror jag. Bu, kommer sakna henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar