12.9.16

Idag satte vi oss på Orkanen Malmö Högskola, så himla trevlig miljö där! Det kan jag ändå känna att jag saknar, men det är också det enda jag saknar från min studietid i Malmö. Eller ja, förutom de vännerna jag lärde känna när jag läste socionom också förstås. Blev färdiga med 2 uppgifter idag vilket betyder att vi bara har en kvar!! Den har vi tänkt göra färdigt imorgon och sen kan vi ta ledigt tills vi åker! Är ju ändå bara en vecka kvar.
Innan jag åkte hem gick jag lite på stan och letade efter lite småsaker som jag behöver innan jag åker. Sen åkte jag och satte mig i slottsparken med en kaffe och tänkte att jag kunde sätta mig där och bara ha lite kvalitetstid med mig själv. Tyvärr måste jag ju ha hur mkt stimuli som helst, kan inte bara sitta och njuta av tillvaron så gick igenom alla sociala medier osv.. Är väl så för de flesta nu för tiden men det får mig ändå att vilja öva på typ mindfulness och sånt. Om bara tiden räckte till....




Malmö <3 p="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar