5.9.16

Skulle gå till tåget imorse när jag upptäckte att alla tågen var inställda, har fortsatt vara inställda hela dagen så det blev buss både till och från skolan.
Vi var väldigt oproduktiva idag, Isabelle förkyld och jag bara allmänt sliten men var iaf på möte med vår handledare och fixade lite praktiskt med etik-ansökan osv. Sen ikväll var det dags för På spåret på nollningen. Vårt fadderlag var inte det bästa laget kan vi säga och jag gick därifrån med en känsla av att jag behöver gå om grundskolan, så tyckte inte att det var särskilt roligt.

Ikväll har jag suttit och snackat med Eric, är inte avundsjuk på hans situation men det kommer lösa sig allting i slutändan. Dags att sova nu för ännu en lång dag i skolan imorgon..



För kort inlägg för att inte lägga till en randombild på världens gosigaste vovve <3 p="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar