10.10.16

Sent igårkväll fick vi ett sms från Neurooptima där de frågade om vi kunde fokusera på skrivandet den här veckan eftersom det bara är 3 patienter kvar den här veckan. Jag gav ifrån mig ett litet jubel för sovmorgonen som det ledde till. Idag tränade vi efter frukost och sen gick vi ner till stranden för en heldag till där nere. Jag har ju aldrig varit mycket för stränder, har alltid trivts bättre vid en pool men det är något med den här stranden, helt magiskt är det att ligga där nere med det turkosa väldigt vackra havet, berget, palmerna osv osv. 

Sent på eftermiddagen gick vi upp till Celicioso, åt en Acai-bowl äntligen som var supergod och sen hoppade vi på bussen in till stan. Förra veckan gjorde Issa en tatuering, jag ville också men kände mig inte helt klar med placeringen av min så väntade tills idag. Så nu har jag 4 puttenuttiga små söta tatueringar. Ska ta en bild i dagarna o lägga upp. Imorgon ringer klockan 5 då det är dags för nya äventyr! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar